Zdravá snídaně - Jáhly s dýní

Tato zdravá snídaně je velmi zásadotvorná, tedy vhodná pokud se cítíte unaveni a nejste fit. Když chcete začít jíst zdravě, je velmi vhodné se nejprve naučit zdravě snídat, protože od snídaně se odvíjí Váš celý den. Když se nasnídáte vydatně a přitom zdravě, celý den Vás nebudou honit chutě ,) Tato varianta s jáhlami a dýní se hodí především, když budete potřebovat zahřát, tedy na podzim a na zimu, zkrátka v sezóně dýně hokkaido.

Ingredience pro 4-6 osob:
1 šálek sladkých jáhel (případně amarant),
1 šálek běžných jáhel,
7 šálků vody,
zázvor (množství podle chuti),
dýně hokkaido (množství dle chuti),
sezamový olej (normální nebo pražený - ten má výraznější chuť)
a mořská sůl.

Pokud dáme méně vody - zhruba 5 šálků, místo zdravé snídaně, uvaříme přílohu k hlavnímu jídlu.

Vše lze zakoupit v každé dobře zásobené zdravé výživě. Kdyby neměli sladké jáhly, zkuste amarant anebo sladkou rýži (pak ale prodlužte dobu varu na cca 50 minut - 1 hodinu).

Dobrou chuť!

MBQ - Makrobiotická kvalita

Zaslat komentář

Odeslat komentář jako host

0
Omezení rozříšření Povolené koncovky souborů: bmp, csv, doc, gif, ico, jpg, jpeg, odg, odp, ods, odt, pdf, png, ppt, rar, txt, xcf, xls, zip, docx, xlsx, rtf 0 / 3
4 Komentáře | Přidej vlastní
Nahoru